סנס אירועים

אולם לברית מילה בדרום - סנס אירועים

צרו קשר עם צוות סנס אירועים להפקת כל סוגי האירועים.
 
אם אתם מחפשים מקום טוב לחגוג בו את ברית המילה, מומלץ לפנות לאולמות של סנס אירועים: אולמות באווירה אחרת. אצלנו, תזכו לכל השירותים המשוכללים והנדיבים ביותר, לתפאורת בוטיק בכל רחבי הגן והאולם, וחשוב לא פחות – תיהנו משלל פינוקים החל מחדרי VIPלמשפחה ועד קייטרינג עוצר נשימה, עם מאכלים מקוריים וטעימים במיוחד!
 
כבר במבואת הכניסה תתאהבו במקום מחדש!
 
מבואת כניסה מרשימה, עם צמחיית גן אירועים, דקים מפוארים ומרחב ענק של האולם הנפרס מולכם בכניסה. זה מה שייצפה לכם, וזה מה שייצפה לאורחים שלכם במעמד קבלת הפנים. לכן, כאשר אתם חוגגים ברית מילה בדרום באולם שכבר בכניסה הכל נראה ורוד, אתם סוללים לעצמכם את הדרך להצלחת האירוע, ועם חברת ההפקות שלנו בפנים – אתם בכלל על הגל הנכון: הצלחתכם היא לגמרי הצלחתנו!
 
גן אירועים מפואר ומרווח
 
גן האירועים לבדו מספיק לכינון האירוע ויכול לעשות זאת גם כאשר מספר המשתתפים גדול מהרגיל בהשוואה לטקסי ברית מילה אחרים. הגן נועד לשרת המון אורחים במקביל, וכל זאת בלי צפיפות, כל אורח ואורחת ייהנו מהנוף הנפרס מולם וסביבם, והאוויר הצלול שלנו אכן כבר משך אחריו עשרות יזמי אירועים שבחרו בנו כחברת ההפקות וכמקום האירוע שלהם: מברית המילה ועד בר ובת המצווה של הילדים.
 
אולם בעיצוב מרהיב
 
האולם שלנו מחולק לחדר מרכזי, חדרי תפעול וחדרי VIP. אתם יכולים ליהנות מחדר ה- VIPאו לסעוד ברווחת האורחים שלכם. בדרך כלל, מקובל לסעוד כולם ברחבה המרכזית, ובסיום האירוע תיהנו באופן פרטני בחדר ה- VIPה שיחכה לכם במקום האינטימי ביותר באולם.
 
יתרונות ההפקה של סנס אירועים: מדוע לא לשכור את האולם להפקה עצמאית?
 
חברת ההפקות סנס אירועים מתמחה בארגון כל סוגי האירועים. יש לה ניסיון אדיר בתחום הלוגיסטיקה, המזון, חלוקה מכלי ההגשה, וארגון ציוד אלקטרוני וציוד הגברה ברמה גבוהה ביותר. לחברה מוניטין מצוין גם בתחום הליהוק, והיא תוכל לסייע לכם למצוא ספקי שירות מכל העיסוקים – בקלות, וכך שיתאימו מאד לשילוב בטקס ברית המילה שלכם. פנו אלינו ולא תצטערו!
 
לרישום לחגיגת ברית מילה, צרו קשר עם סנס אירועים, חברת הבוטיק שלכם לארגון איוונטים מכל סוג!
 
סנס - אירוע לכל החושים

חתונות

אירועי בר/בת מצווה

בריתות

קולינריה

בלוג

צור קשר

   
סנס - אירוע לכל החושים