סנס אירועים

חגיגת בר ובת מצווה חווייתיים

פנו אלינו למידע אודות חגיגת בר ובת מצווה חווייתיים ויוצאים מגדר הרגיל!
 
כשרוצים לחגוג באווירה המשלב מתחם אירועים וחווית שטח, אירוע חגיגי עם אירוע ספורטיבי - באים לחגוג בפארק טרמפולינות. בפארק תקבלו את כל מה שאתם צריכים למימוש חגיגת בר מצווה סוחפת במיוחד. כאשר אתם מתבססים על פארק טרמפולינות איכותי אתם למעשה נהנים משירותים רבים שלא תקבלו במקום אחר בו תחגגו את האירוע.

הקרנת כל חומר הבר/בת מצווה על גבי מסכי LCD רחבים באיכות גבוהה!
 
המסכים יקרינו גם חומר על בר או בת המצווה וגם תכני איכות העוסקים בקפיצה בטרמפולינות שלנו. באמצעות המסכים, תוכלו ללמוד מהן טרמפולינות, מדוע הטרמפולינות שלנו נחשבות גם איכותיות וגם בטיחותיות, ובהמשך גם להרגיש זאת כשתקפצו ותפזזו עליהן!
 
חגיגת בר ובת מצווה חוויתיים
 
קפיצה בטרמפולינות באיכות גבוהה מאד!
 
הטרמפולינות שלנו נבחרו בקפידה, נבדקו על ידי מכוני התקנים המחמירים בעולם, כולל אלו שכאן בארץ, והן מספקות, אם כן, חוויה חסרת תקדים לכל ילד וילדה שיקפצו עליהן. הטרמפולינות שלנו מספקות לכם הקופצים את כל מה שתצטרכו על מנת באמת ליהנות, ולא לקפוץ ולהרגיש שהרגל נשחקת. משטח הקפיצה הוא שמיישם קפיצה גבוהה, עם מינימום מאמץ מצדכם בשרירי התאומים ובכלל – מהרגל.
 
כל ההוואי יהיה סובב סביב חתן בר המצווה או כלת בת המצווה
 
החל מהקרנות הסרטים והמצגות על ה- LCD שלנו, וכלה בהוואי התוכן של האירוע - יהיו סובבים סביב חתן וכלת בר ובת המצווה. בסיום האירוע תוגש לכם עוגת בר/בת מצווה איכותית שתחכה לכם ממש בדקות האחרונות ותאפשר לכם סיום מתוק במיוחד!
 
מי אנחנו?
 
אנו מפעילים פארק טרמפולינות רחב המספק פתרונות בילוי לכל ילד בכל שכבת גיל. אנו נוהגים לעבוד עם קבוצות ילדים ולא עם ילד או נער בודד. אנו מספקים גם את חווית הקפיצה עצמה וגם חוויות סטנדרטיות הנדרשות לאירוע במתחם אולמות אירועים בשרון: כיבוד, עוגת בר/בת מצווה ואמצעי מולטימדיה שונים. כל נדבך שייושם באירוע - ייושם באיכות גבוהה במיוחד, על בסיס אביזרים שנבחרו בקפידה, ועם צוות מנוסה מאד בהפעלת ילדים מכל הגילים. אצלנו תוכלו להרגיש על הגובה לא רק בקפיצה, אלא גם כאשר אתם על הקרקע.
 
סנס - אירוע לכל החושים

חתונות

אירועי בר/בת מצווה

בריתות

קולינריה

בלוג

צור קשר

   
סנס - אירוע לכל החושים