סנס אירועים

גן אירועים יוקרתי בדרום

סנס אירועים - גיבוש איוונטים מכל הסוגים!
 
בחברת "סנס אירועים" מתמחים בגיבוש כל סוגי האיוונטים - החל מחתונה ועד לבר/בת מצווה, החל מבריתות וברית מילה ועד לאירועים עסקיים. התקשרו והחלו לחגוג כפי שמעולם לא חגגתם!
 
צרו עמנו קשר על מנת לחגוג במסגרת גן אירועים יוקרתי בדרום!
 
חגיגה בגן אירועים יוקרתי בדרום מאפשרת לכם מבחר אפשרויות עצום לחגוג את האירוע. למעשה, יש כל כך הרבה אירועים וכל כך הרבה היפוכים לאותם אירועים: כך, למשל, חתונה אינה חייבת להתארגן בסדר קבוע כמו קבלת פנים, חופה, ארוחה, מוזיקה חיה והרקדות. רצוי ומומלץ לשנות את הסדר, וכך קורה גם בבר מצווה, בת מצווה וטקסי ברית ובריתה שונים. לכן, לא נלאה אתכם בסוגי אירועים, אבל כן נחשוף אתכם ל- 2 סגנונות החגיגה העיקריים שלפיהם כל חוגג הולך כאשר הוא מנסה ליזום אירוע. אצלנו, 2 הסגנונות יצרו את הרושם שאתם צריכים, ולכן – הרגישו חופשיים לבחור בכל סגנון שתחפצו בו: זה לא יגרע במאומה מאיכות האירוע.

חגיגת יום שישי בצהריים
 
חגיגה קלאסית עבור גן אירועים. גן האירועים זה לא רק דקים, מרצפות אומנותיות ואריחי שיש מעוצביםץ גן אירועים זה גם צמחיית בוטיק, כרי דשא ענקיים, ובמקרה שלנו בדרום – גם אווירה של מדבר מסתורי וקסום. מאלו ניתן ליהנות רק בבוקר ובצהריים, משום שבלילה החושך מסתיר נדבכים נכבדים מהנוף הטבעי, ומה שנשאר זו רק התאורה. לכן, אורחים רבים המעוניינים שהטבע יהיה גורם דומיננטי בעיצוב האירוע יבחרו לחגוג אותו בשישי בצהריים. אל דאגה, אנו נדאג למיזוג, אוורור ולוגיסטיקה מלאים. אף אורח לא יחוש מזיע ואף אורחת לא תחוש שלא בנוח, על אחריותנו!
 
גן אירועים יוקרתי בדרום
 
חגיגה בערב ובלילה
 
מתאימה יותר לימי חול, שכן אם תחגגו בשישי וגם בלילה קיים סיכוי של 25-50% הדרת רגליים בשל היותנו חברה שומרת שבת ומסורת בחלקה הלא קטן. לכן, ההמלצה שלנו היא שאם החלטתם לקנות מאתנו אירוע בלילה, קבעו לו תאריך ביום חול. באירוע הלילה אתם מקבלים עיצוב אדיר באמצעות רכיבי תפאורה משוכללים אשר לא רק מאירים את הדרך אלא גם יוצרים, למעשה, גן אירועים בעיצוב חדש שלא הכרתם ביום: הדקים ייצבעו בלילה לצבע שונה מהגוון החום, הקירות לא יהיו בהכרח לבנים, וכל זאת הודות לתאורה אוטומטית צבעונית, בחלקה מבוססת לד ובחלקה מבוססת על גלאי חושך שאחראי להדלקתה, בדומה לטכנולוגיה שניתן לראות בפנסי קרנות הרחוב בערים.
 
סנס - אירוע לכל החושים

חתונות

אירועי בר/בת מצווה

בריתות

קולינריה

בלוג

צור קשר

   
סנס - אירוע לכל החושים