סנס אירועים

חתונות שישי צהריים

 צרו קשר עמנו לתיאום חתונות שישי צהריים!
 
הפקת חתונות שישי בצהריים מכילה יתרונות כה רבים עד כי מתחתנים רבים לא מבינים מדוע הוריהם וחבריהם לא חשבו על כך כשהם עמדו להינשא. בשישי בצהריים יש לכם הזדמנות לשחזר את הטיול למזרח ולדרום אמריקה, לחגוג בגן אירועים שמזכיר נופים פראיים וקסומים אלו, ולמי שמעוניין שחתונתו תעוצב יותר בסגנון הפארקים המערביים, יש לנו לא מעט גני אירועים בדיוק למטרה הזו, בהם תוכלו לחוש בדיוק כמו בספורטק, בלונדון ובניו יורק בפארקים הגדולים. כשחוגגים בערב, האירוע נעשה רשמי, דפוס החגיגה שלו קבוע, מזכיר את זה של החברים והקרובים, ואין למעשה שבירת שגרה התורמת לאופיו של האירוע. כאשר אתם חוגגים בחוץ ביום שישי אתם יכולים לקיים שלל של חוויות מרתקות שלא תמצאו באירועים סגורים בערב!
 
אירוע מדברי
 
אירוע בו תוכלו לחוש ליום אחד כמו נוודים במדבר, אבל בסטייל! האירוע למעשה יהיה במתחם מדברי אמתי, שיזכיר מאד את זה שפגשתם בו בטיולים במדבריות הגדולות. האירוע יעוצב כך שמעל השולחנות יונחו שמשיות שייראו כמו חושות ללינה במדבר, והאווירה תהיה כמו של כפר הממוקם בנווה מדבר רווי צמחייה באמצע השיממון. הכל יתוזמר ויאורגן על ידי חברת הפקות המתמחה בסגנון זה, הלא היא סנס אירועים, אשר רשמה לזכותה הצלחות רבות בארגון אירוע שכזה. והמיקום? בדרום, בנגב כמובן!
 
חתונה בשישי בצהריים
 
אירוע הצללה מודרני
 
באירוע זה אנו נגשים 2 חוויות במכה אחת: גם נספק לכם אירוע תחת כיפת השמים ביום שישי, אבל גם נדאג לצבוע אותו בצבעים ובצורות מודרניים ומודרניות בהתאמה: שמשיות לבנות, כלי הגשת מזון בעלי גוונים מודרניים, ויצירת אווירה כמו באולמות אורבניים. במילים אחרות, אתם גם נהנים מהטבע ומתנאי האקלים המיוחדים של המתחם שלנו, וגם שומרים על הצביון המודרני, אם זהו הצביון הנדרש לחתונה שלכם. על ניצוח ההפקה של אירוע זה אחראית סנס אירועים, חברת בוטיק להפקת כל סוגי האירועים, עם התמחות בחתונות גדולות וקטנות.
 
100% לוגיסטיקה, 100% יתרונות בכל סגנון אירוע
 
ללא קשר לעיצוב האירוע שתבחרו, בסנס חשבו על הכל: ממיזוג ועד אוורור, מהסתרת השמש ועד שימוש באור טבעי ברמה מספקת – הכל נלקח בחשבון. גם אתם וגם האורחים שלכם תחושו כמו בבית על אף שהאירוע ייחגג בחוץ ביום שישי: מומלץ מאד למהר ולהירשם לתפוס את יום שישי הקרוב לאירוע שלכם!
 
סנס - אירוע לכל החושים

חתונות

אירועי בר/בת מצווה

בריתות

קולינריה

בלוג

צור קשר

   
סנס - אירוע לכל החושים